Nálunk nincs kaució! Kisgépeinket Budapesten belül szállítási díj nélkül megkapod!  

Cleaner Center- Gépkölcsönzés, takarítás

Kérdésed van?

Tisztázzunk valamit!

+36 70 595 8801

Kategóriák
Cleaner Center- Gépkölcsönzés, takarítás

Kérdésed van?

Tisztázzunk valamit!

+36 70 595 8801

  • Kategóriák
    • Szőnyeg- és kárpittisztító gépek
    • Padlótisztító gépek
    • Seprőgépek
    • Ipari porszívók
    • Magasnyomású mosók
    • Gőztisztító gépek
    • Ipari szárítógépek, párátlanító eszközök
    • Létrák és állványok
    • % AKCIÓS AJÁNLATOK! %
  • Kölcsönzés menete
  • Takarítócégeknek
  • Tartós bérlés
  • Rólunk
  • Bérlés űrlap
  • Gépi, ipari takarítás
  • GYIK
  • Blog
  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Létesítmény takarítási trend 2022-re

Létesítmény takarítási trend 2022-re

Az elmúlt két évben a kereskedelmi létesítmények takarításának jelentősége minden eddiginél nagyobb figyelmet kapott. Míg a 2020-as és 2021-es év központi témája a váratlan eseményekhez való alkalmazkodással telt, vannak jelek arra nézve, hogy 2022-ben végre helyreállhat ehhez az újfajta állapothoz való viszonyulásunk. De még akkor is, ha ez a rendkívüli állapot inkább kivételnek számít, mintsem szabálynak, a változás üteme a létesítmény takarító iparágban folyamatosan gyorsul.

Magasabb színvonal

A közterületek egészségügyi biztonsága iránti közbizalom nehezen mérhető minőség. Egy azonban biztos: a tisztasággal kapcsolatos elvárások az elmúlt két évben tartósan megváltoztak. A közegészségügyi kockázatokkal és a fertőtlenítés fontosságával kapcsolatos általános tudatosság nem fog egyhamar elhalványulni – nem számít, mi történik a COVID-19-cel. Folytatódik a fokozott fertőtlenítési protokoll, miközben a szervezetek arra törekszenek, hogy megfeleljenek a lakosság magasabb szintű elvárásainak. 

 

Legfőbb higiénés cél: bizalom növelés

2022-ben a takarító szolgálatok legnagyobb kihívása és célja a bizalom fokozása lesz az alkalmazottak, az ügyfelek, a vendégek stb. körében. Minden típusú szervezet megpróbálja visszacsábítani az embereket létesítményeikbe. Ugyanakkor a szakértők arra számítanak, hogy a COVID-19-változatok tovább terjednek a különböző régiókban. Ennek eredményeként a vállalkozások a takarítás magasabb minőségére fognak törekedni, hogy megerősítsék a közbizalmat, és visszahozza az embereket. 

 

A létszám a siker legjelentősebb akadálya

Példátlan munkaerőhiány szinte minden iparágnál érezteti hatását – de ez különösen súlyosan érinti a takarítóipart. Az egyéb kihívások mellett, a fokozott egészségügyi és biztonsági kockázatok arra késztetik a munkavállalókat, hogy elsősorban olyan állásokat keressenek, amelyeket alacsonyabb kockázatúnak tartanak. Ennek eredményeként a cégeknek folytatniuk kell a munkaerő vonzására és megtartására irányuló stratégiák kidolgozását – arra összpontosítva, hogy bemutassák, hogyan védik az alkalmazottak biztonságát, kiemelve a szakmai fejlődési lehetőségeket. 

 

Az automatizálás praktikussá válik

Az elmúlt két évben jelentősen felgyorsult a robotizált takarítógépek elterjedése. Az egyik tényező a már említett intenzív munkaerőhiány. A másik ok az, hogy az új automatizált tisztítóberendezések praktikusabbak, költséghatékonyabbak és könnyebben kivitelezhető velük a takarítás. Így egyre több cég számára válik elérhetővé és értékes megoldássá. Az automatizált takarítógépek megoldják a takarítócsapatok munkaügyi kihívásait, miközben lehetővé teszik számukra a tisztaság színvonalának fenntartását vagy akár emelését. Lényeges szempont, hogy az automatizált takarítógépek nem helyettesítik az alkalmazottakat, hanem olyan rutinfeladatokat látnak el, mint a padlótisztítás, lehetővé téve a takarító team számára, hogy átcsoportosítsák az alkalmazottakat más, összetettebb feladatok elvégzésére. 

 

Az értékalapú tisztítás átformálja a takarítást

A takarítócégek már nem csak az esztétikum miatt takarítanak, a megváltozott a fogyasztói és munkavállalói igények miatt. Mivel fontossá vált a biztonság, értéket tulajdonítanak a takarításnak. És ez az értékalapú takarításra való hozzáállásbeli különbség okozza a takarítás megreformálódását.

 

 

Fenntarthatóság mint üzleti cél

A takarítást átformáló értékalapú hozzáállás a fenntarthatóság elvárásában is megmutatkozik. A fogyasztók és az alkalmazottak egyre inkább igénylik a fenntartható viszonyulást az egész szervezeten belül. Egyre több takarítási program fog elmozdulni a környezetbarát termékek és protokollok felé, amelyek csökkentik a víz- és energiafelhasználást. Talán a legfontosabb, hogy a fenntartható takarítás túlmutat az értékalapú takarítás fogalmán, mivel a vállalkozások felismerik a fenntartható takarítási gyakorlatok működési értékét.

 

Vállaljuk ipari létesítmények, közintézmények, bevásárlóközpontok, üzletek és éttermek rendszeres takarítását. Ajánlatkérésért vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Ha további kérdése van, írjon nekünk a kapcsolat oldalon található e-mail címre,
vagy hívjon bizalommal a +36 70 595 8801-es telefonszámon.

 

Vissza
Sűrűn keresett
  • Megoldások szőnyegre és kárpitra
  • Padlótisztítás
  • Porszívók
  • Magasnyomású mosók
  • Kiegészítők takarításhoz
  • Ipari takarítás
Információk
  • Kölcsönzés menete
  • Rólunk
  • Blog
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Magic Design Studio Szolgáltató Kft.

  • 2142 Nagytarcsa, Felső Ipari körút 2-A/1

  • +36 70 595 8801

  • +36 1 600 5300

  • hello@cleanercenter.hu

  • Facebook

Légy mindig naprakész!

Ne maradj le a legjobb ajánlatainkról és kedvezményeinkről!


Feliratkozás

Szakmaiság mindenek felett

  • Szőnyeg- és kárpittisztító gépek
  • Padlótisztító gépek
  • Seprőgépek
  • Ipari porszívók
  • Magasnyomású mosók
  • Gőztisztító gépek
  • Ipari szárítógépek, párátlanító eszközök
  • Létrák és állványok
  • % AKCIÓS AJÁNLATOK! %
  • Kölcsönzés menete
  • Takarítócégeknek
  • Tartós bérlés
  • Rólunk
  • Bérlés űrlap
  • Gépi, ipari takarítás
  • GYIK
  • Blog
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.